Nieuw E-Book en Nieuwe Online Hardloop Training
arrow_drop_up arrow_drop_down
26 mei 2016 

Nieuw E-Book en Nieuwe Online Hardloop Training

Ik ben best trots, want ik heb deze week hard gewerkt met als resultaat 2 nieuwe producten ♥

Een nieuw e-book: Hardlopen. Zo doe je dat.

Met 10 tips over hardlopen. Voor iedereen die wil gaan hardlopen. En voor iedereen die al eerder begonnen was, en weer gestopt omdat het te zwaar voelde, omdat je blessures kreeg, of de motivatie ontbrak om zelf door te gaan.

Je kunt het hiernaast direct downloaden.

En een nieuwe online training: Relaxed Running 10 KM.

Voor iedereen die al ongeveer een half uur achter elkaar of in intervallen kan hardlopen, in eigen tempo, en een goed schema en persoonlijk advies wil op weg naar de 10 kilometer. Ik kreeg het speciale verzoek om deze training te maken van een vrouw die me mailde:

Ik herken in jouw verhaal op je site mezelf voor wat betreft te hard van start gaan, meteen te lange afstand lopen etc en dan de motivatie kwijtraken. Ik ren nu eens in de paar weken een stukje in de waterleidingduinen, meestal rond de 5 km. En dat is denk ik wel blessure gevoelig. Het probleem is eigenlijk dat ik me er alleen op dinsdag toe kan zetten om te gaan lopen omdat ik dan vrij heb en dus de duinen in kan en dat wel een heel stuk aantrekkelijker vind dan door een woonwijk rennen (wat evt ’s ochtends en ’s avonds wel zou kunnen)…

Ik kan me voorstellen dat een leuk schema me kan motiveren, vandaar dat ik vroeg of je ook zoiets in je portefeuille hebt. Ik wil graag ongeveer 10 km kunnen lopen.

Er staan nu 3 online hardlooptrainingen online, die je direct kunt beginnen. De Start Training, de 5 KM en de 10 Km. Alle informatie vind je hier.

Waarom houd ik me bezig met hardlopen en bewegen?

Soms krijg ik de vraag waarom ik zo veel met hardlopen en bewegen bezig ben de laatste tijd.

De reden is – behalve dat het erg leuk is- dat ik bij mijn huidige klanten zie dat bewegen, waaronder hardlopen, erg belangrijk is voor een gezonde gezondheid, het maakt fit en energiek. Volgens mij is bewegen de eerste stap (letterlijk) naar een gezonde en ontspannen leefstijl.

Als je meer informatie wilt over de andere gebieden voor een fitte leefstijl kun je hier kijken.

De belangrijkste voordelen van bewegen en hardlopen:

[bullet_block style=”size-16″ small_icon=”1.png” width=”” alignment=”center”]

  • Je voelt je fitter en hebt meer energie, bent fysiek sterker
  • Je spijsvertering werkt beter
  • Je valt af, wordt strakker en blijft makkelijker op gewicht
  • Je immuunsysteem wordt sterker, je bent minder vatbaar voor griepjes
  • Het werkt preventief tegen depressies, je wordt mentaal sterker
  • Je ademhaling wordt dieper zodat je meer zuurstof kunt opnemen
  • Bij bewegen komt dopamine vrij, een stof die je een gelukkig gevoel geeft
  • Je vermindert het risico op hart- en vaatziekten.
  • Het is ontspannend en heerlijk om in de frisse lucht te lopen!

[/bullet_block]

Heb je een vraag of wil je meer informatie dan kun je natuurlijk ook bellen op 06-23 92 15 93 of stuur een bericht – Anja

Ken jij mensen die ook willen gaan hardlopen en een goed schema met persoonlijk advies zoeken? Ik vind het erg leuk als je dit bericht wilt delen!
Met vrienden, klanten, collega’s – iedereen die graag fit en energiek wil zijn – Anja

Over de schrijver
Reactie plaatsen

Phoenix WebsitePhoenix Website